Kvalita pre Vás!

Obchodné podmienky

Registrácia/bez registrácie:
Na stránke Janina.sk je možné nakupovať s registráciou, ako i bez nutnosti registrácie.
Pre registrovaných užívateľov chystáme atraktívny vernostný program.
Dostupnosť tovaru:
Mnoho položiek je na našom sklade, teda dostupných ihneď, mnoho skladom u dodávateľov (dodanie približne 3-10dní), málokedy dlhšie. Dostupnosť vždy upresníme krátko po obdržaní objednávky.
Zrušenie objednávky:
Ak sa rozhodnete objednávku zrušiť, informujte nás e-mailom, prípadne telefonicky. Pri stornovaní objednávky uveďte číslo vašej objednávky, meno, e-mail. Ak sa rozhodnete objednávku stornovať, informujte nás o tom do 12hodín od odoslania objednávky v e-obchode. Následne bude objednávka považovaná za zrušenú.
Spôsob úhrady:
Platba prevodom na účet (bez ďalšieho príplatku) – platíte vopred prevodom na účet prevádzkovateľa e-obchodu, na základe zaslaných podkladov pre úhradu.
Platba dobierkou (príplatok +1,40€) – objednaný tovar Vám bude zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo kuriérskej spoločnosti a platíte zaň pri jeho prevzatí v hotovosti.
Spôsob dopravy:
Slovenská pošta: 1,50€, Tovar nad 5kg – slovenská pošta: 5€,
Kuriér: 7€, pri tovare nad 5kg – kuriér: 9€.
Poštovné je nad 200€ ZDARMA!!
Dodanie tovaru:
Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od prepravnej spoločnosti skontrolovať, či je zásielka vporiadku, či nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či nie je tovar vo vnútri zásielky poškodený prepravou. V prípade poškodenia je kupujúci povinný bez zbytočného odkladu informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho prepravou nesie zodpovednosť prepravca. Veríme však, že tovar príde vporiadku a budete s ním maximálne spokojní.
Záručná doba:
Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov, ak nie je uvedená dlhšia.
Reklamácia tovaru:
Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu prevádzkovateľa e-obchodu alebo na e-mail obchod@janina.sk (do predmetu správy uveďte „REKLAMÁCIA“) a to bez zbytočného odkladu. Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:
- označenie reklamovaného tovaru,
- dôvod reklamácie,
- dátum nákupu,
- číslo faktúry.
Zákazník je povinný spolu s reklamovaným tovarom a popisom reklamácie, dodať faktúru a doklad o zaplatení. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, alebo nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, prípadne vymenený za iný tovar z ponuky, prípadne vrátená suma za tovar (nie poštovné a balné).
Vrátenie tovaru:
Ak náhodou nie ste s tovarom zakúpeným v našom e-obchode spokojní, môžete ho najneskôr do 14 dní od doručenia vrátiť ako doporučenú zásielku (aby Vám ostal doklad o odoslaní). Nie ako zásielku na dobierku!! Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale a s dokladom o kúpe a uvedením čísla účtu pre vrátenie úhrady za tovar. Po doručení takéhoto tovaru prevádzkovateľovi e-obchodu bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (nie poštovné a balné) na účet. Ak s tovarom nie ste spokojní, prosím, informujte nás o tom emailom na obchod@janina.sk .
Ochrana osobných údajov:
Prevádzkovateľ internetového obchodu týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné údaje nebude bez súhlasu vlastníka týchto údajov poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné údaje v komerčnej ponuke nesúvisiacej s propagáciou internetového obchodu www.janina.sk. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka aj bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.

 

Tešíme sa na našu spoluprácu
Vaša Janina.sk

 

Späť navrch